Sklep Fungopol

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli Klient po otrzymaniu przesyłki stwierdzi niezgodność dostawy ze złożonym zamówieniem lub stwierdzi wady jakościowe towaru, wówczas, po porozumieniu się ze sprzedającym, może odesłać produkt na swój koszt wraz z protokółem niezgodności. Produkt podlegający zwrotowi musi być zamknięty fabrycznie.

Sprzedający w terminie 14 dni roboczych od momentu przesłania reklamacji ustosunkuje się do żądań Klienta i, w przypadku uznania reklamacji, sprzedający zwróci wartość zwracanego towaru wraz z kosztami przesyłki w terminie nie dłuższym niż 7 dni lub na swój koszt przyśle towar pełnowartościowy.



Procedura zwrotu towaru

Krok 1

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - POBIERZ FORMULARZ

Krok 2

Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz kartę zamówienia wraz z dokumentem sprzedaży, który został dołożony do przesyłki.

Krok 3

Zabezpiecz paczkę na czas podróży.

Krok 4

Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika na swój koszt.

Krok 5

Odeślij zwrot na adres:
FUNGOPOL Sp.z o.o. Sp.k.
ul. Chełmowska 17
89-632 Brusy
Tel. 52 398 33 55 / 883 390 663